BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Wednesday, March 12, 2014

KU KE UDARA LAGI...

Assalamualaikum...

Dah lama rasanya tak meng'update' blogku ini.  Maaflah, kekangan masa membuatkan aku tak berkesempatan nak meng'update' blog kesayangan.  Tapi aku rasa 'feel' tu dah datang balik, 'yes come on, u can do it'...'writing...writing...and writing'...Memang sejak dari bangku sekolah impian nak jadi 'reporter cum newscaster' adalah cita-citaku.  Kalau larr aku cam Syuhada ke...memang sahlah aku kat TV3 la ni.  Tu larr oghang soh belajo lain ko belajo lain...kan dah terkeluo bahasa muo aku...hehe...apapun memang muo tetap di hati. Apa aku merepek dah ni..



Rasa berdosa plak..time keje ni..tapi tahlah...hatiku tak tenang...semuanya gara2 MH370. Bilakah penantian ini akan berakhir?  Hari ini masuk hari yang ke 6 misi pencarian pesawat dan gerakan masih lagi diteruskan, namun masih buntu.  Adakah ini suratan ya Allah. Sesungguhnya aku percaya pada Qada' an Qadar mu, ya Allah.  Marilah sama2 kita berdoa semoga kita menemui MH370.  Sesungguhnya hanya pada Engkau kami berserah dan hanya kepada Engkau tempat kami memohon pertolongan.  Makbulkanlah permintaan kami..amin ya rabal a' lamin.





0 comments: