BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Sunday, July 17, 2011

WAREHOUSE SALE VS PERHIMPUNAN BERSIH...MY DEAR

Ni aku nak cite pasal minggu lepas, orang dok sibuk dengan 'BERSIH...BERSIH...BERSIH'.. bersih ke diaorang tuhh..tak pasal aku nih tak suka sangat ngan politik...aku buat x reti jerr..aku tak paham dengan fanatik politik nie...pape pun x yah ler follow perhimpunan tu...buang karan jerr..nasihat aku...kalau hati x bersih jangan masuk politik yang kotor..so aku pun decided to buat sesuatu yang lebih bermanafaat...

Tetiba teringat lak tentang 'my dear warehouse sale'..."kan kita dah janji ngan your friend nak pi sale tu", kataku pada hubby.  "Laa nasib baik ingatkan abang".  As planned we waited for my hubby's friend dekat tol around 10.00 a.m. Half an hour lepas tu, baru member sampai...so arrived kat 'my dear' around 11.00 a.m. 


This is the 1st time kitaorang pi nengok...not bad boleh tahan gak dia punya price...reasonable...apa yang kitaorang nak cari...jeng..jeng..akhirnya nie dia hasilnya...

Basikal untuk ADAM..

Kereta 'control' untuk ALIN..




'Car seat' untuk ADAM lagi...





Tilam untuk si ADIK..
Fuhh...habis RM500+ ler jugakk untuk barang-barang nih...tapi demi anak-anakku yang tercinta...ayah & umi rela berhabisan...wang boleh dicari...anak-anak itu lah bekalan di hari tua...harap lepas nih leh dapat lagi 'sale' yang TERBAIKKKK...

0 comments: