BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Thursday, April 12, 2012

Alhamdullilah! Hari nie aku 37 tahun...

Happy birthday to me!

Syukur pada Allah.  Hari nie genap usiaku yang ke 37 tahun.  Mak...ayah...lihatlah anakmu nie...adik makin membesar....adik dah tua...(nama timangan ku masa kecik2 dulu...).  Sebelum terlupa, ku tujukan terima kasih yang tidak terhingga kepada mak yang melahirkan aku dan ayah yang membesarkan aku dengan kasih sayang.  Tanpa kalian tiadalah aku.  

Terharu ngan 'birthday wish' korang-korang semua yang tak putus-putus 'start' dari malam tadi hingga la nie...rasa cam 'celebrity' lak..he3x...apapun thanks kepada yang sudi wish aku terutama adik beradik, sanak saudara dan kengkawan yang mengenali diri nie.  'To those who born on the same day, i wish you 'happy birthday'.  Aku juga mendoakan kebahagiaan dan keberkatan menjadi milik kita semua...insyaAllah.

'To my hubby, En. suami terima kasih kerana memahami dan menerimaku seadanya.  Untuk anak-anakku, "Umi sayang korang"...



Again...TERIMA KASIH SEMUA...appreciate it very much!



 

0 comments: